Thursday 9 February 2012

Zul Nordin: Pasl Alpa Islam akibat mimpikan Putrajaya

Oleh Zul Nordin

Salam 2 all.

"Sesungguhnya Yahudi & Kristian tidak akan redho dengan kamu selama-lamanya selagi kamu tidak mengikut cara hdup mereka". Begitulah amaran ALLAH kepada kita umat Islam didalam surah Al Baqarah: 120. Sabda Rasulullah saw, "satu hari nanti umat Islam akan mengikut Yahudi & kristian selangkah demi selangkah, setapak demi setapak. Sehingga mereka terjun ke lubang biawak pun kamu akan ikut (na'uzubillah)".

Kalau mereka tidak dapat menyesatkan kita dalam perkara besar, pasti mereka akan berusaha menyesatkan kita dalam perkara kecil. Malahan sekutu mereka Iblis telah berjanji dengan ALLAH untuk menyesatkan kita sehingga hari qiamat!

Hari ini depan mata kita sendiri kita melihat bagaimana ada segelintir dikalangan umat Islam yang sudah pun terjun ke lubang biawak! Hanya kerana mengejar kuasa, kedudukan, jawatan dan habuan! Mereka muncul sebagai para parasit politikus kalkatus yang rakus! Halal jadi haram, haram jadi halal! Ma'ruf jadi mungkar, mungkar jadi ma'ruf, semua atas prinsip matlamat menghalalkan cara!

Teman membaca buku bertajuk "Future Fast Forward" tulisan Matthias Cheng (seorang peguam Malaysia) yang mengetuai misi bantuan ke Ghazzah baru-baru ini. Didalamnya beliau mengupas beberapa isu mengenai agenda besar Zionis Israel mengguna pakai badan saperti Illuminati, Council for Foreign Relations (CFR), AIPAC (American Israeli Public Affairs Committee) sebagai badan pelobi yang sangat berpengaruh di Amerka Syarikat, sehingga boleh mempengaruhi pemilihan Presiden, Kongres dan Senat di Amerika.

Antara tokoh hebat didalam badan-badan in adalah saperti Paul Wolfowitz, sahabat baik Anwar Ibrahim! Eh, kebetulan pulak kawan Wolfowitz ni buat kenyataan "akan menyokong sebarang usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel"! Macam pakat-pakat je dema ni yop!


Untuk terus membaca klik SINI

No comments:

Post a Comment