Wednesday 22 February 2012

Nik Aziz pahe doh, Anwar pahe dok?

Semalam ketua umum PKR, DS Anwar Ibrahim bertemu dengan Mursyidul Am PAS, DS Nik Aziz Nik Mat dan selepas pertemuan tertutup tersebut maka keluar lah Anwar dengan berkata"


“Akhirnya saya bagi tahu, saya tunduk dengan apa yang dikehendaki Hamas dan Fatah dan apa yang dirunding di Doha dua minggu lalu.
“Saya menjelaskan kenyataan saya di Wall Street Journal dan saya turut menyebut tentang reaksi Ketua Hamas, Khaled Mashal. Nik Aziz dengar dan faham pendirian saya. Saya sendiri pun faham pendirian Pas yang tegas tentang Israel, ” katanya .

Ini video Anwar berkata kata...Sila tengok masa 3:10, bagaimana Anwar tidak mahu menjawab soalan yang tidak disukai...





Kita tak tahu apa yang berlaku dalam pertemuan tersebut, tetapi di bawah ini adalah kenyataan Nik Aziz sendiri mengenai pertemuan tersebut.

Sila baca sendiri kenyataan Nik Aziz, jelas PAS tidak menerima penjelasan Anwar dengan dada terbuka dan telah menyatakan terpulanglah pada Anwar untuk menerima pendirian PAS..


Sendiri lah faham ye...

Dan juga..ini kenyataan pemimpin Palestin, Hamas, PM Haniyeh dan kenyataan beliau kepada rakyat Iran....cuba baca...sama ke dengan keyataan Anwar


No comments:

Post a Comment