Friday, 13 April 2012

TAK PATUT: Penduduk Lembah Pantai halau NUrul Izzah lepas dapat flet

Ada ke patut, dah dapat flet aje... terus halau Ahli Parlimen yang bersusah payah dan bertungkus lumus berceramah tiga empat kali sehari untuk meraih undi untuk Papa Hebat jadi Perdana Menteri.


Korang taknak ke dapat ahli parlimen anak Perdana Menteri, dia mungkin jadi menteri wei, menteri kanan lagi... ye lah anak bapak..


nanti kalau dia jadi Menteri Wilayah, ganti Raja Nong Chik le tue.... habis lah korang tak dapat peruntukan dan flet baru lagi, projek jauh sungguh lah, apatah lagi nak kena jenguk... babai le....


Berita sepenuhnya Nurul Izzah kena halau kat bawah ni ha...








Live dari Kerinchi, Lembah Pantai! 433 pemilik Flat 4 Tkt Kerinchi halau Nurul Izzah keluar!





Pagi ini pemilik-pemilik flat 4 Tingkat Kerinchi menunjukkan kemarahan mereka dengan Ahli Parlimen Lembah Pantai pengkhianat orang miskin, iaitu Minah Bangkang, Spin dan Fitnah (Minah BSF) iaitu Nurul Izzah.

Ini live dari Kerinchi.

Mereka ialah sebahagian dari 433 pemilik Flat Kos Rendah PKNS 4 Tingkat Kerinchi yang dinafikan hak mereka sudah 2 tahun akibat dari hasutan Nurul terhadap lebihan 34 pemilik lain, yang enggan berpindah.

Sepatutnya pembangunan mengambil masa 3 tahun. Ini bermakna jika tiada hasutan, lagi setahun rumah mereka sudah siap, mereka sudah hidup selasa dari rumah sebesar purata 450 kaki persegi (kecik tu!) yang sudah berumur lebih 30 tahun ke rumah BARU sebesar 930 kaki persegi (besar tu!), dengan surrounding yang berlanskap dan moden.

Tapi sebab Nurul Izzah nak lawan apa saja yang Kerajaan usulkan di tempat dia, supaya orang benci Kerajaan, dia cuba gagalkan juga.

Ini kerja macam Setan.

Pagi ini pemilik mahu halau Setan! Pagi ini pemilik mahu Pembangunan diteruskan. Pemaju yang diundi sendiri oleh pemilik dan menang secara majoriti undi dari 3 pemaju lain yang turut membentangkan pelan pembangunan, pagi ini akan mula memulakan pembangunan.

Nurul Izzah dan kaki buat huru-hara dari luar sudah merancang utk datang, sambil menghasut lagi 34 pemilik yang masih belum pindah. Habis yang 433 ini Nurul Izzah tak peduli mengapa?

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete